made by nicole

Okej. nu är det nicoliis som skriver va. Vi sitter just nu och väntar på Emma som tydligen inte kan klockan. Hon är nu 10 minuter för senad. Emma VI GILLAR INTE ATT VÄNTA! nee vi älskar dig ändå.

Vi har precis pratat med min negativa morfar. han tjatar om hur farlig världen är och nåpgot om att man inte får ha linnen? Men vi ska åka iväg ändå. och bara för att jävl?as ska jag ha både linne OCH kjol. Mohaa. Nee..

Emma. kom nu. Jag är hungrig juu!

Grillen ropar på oss. Käärlek till min bella!!!! ♥


image54

Hon är sötast i uppsatt hår. HAHAH Ser du inte..? Spärra då upp ögonen.
bye

Kommentarer
Postat av: emma

förlåt. mammas fel

2008-05-01 @ 16:50:20
URL: http://emsiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0