-


jag saknar att ha klänning på mej.
jag saknar att ligga i solstolen emellan mina flickor.
jag saknar frukost på stranden.
jag saknar brummet från ac:n.
jag saknar att åka tuktuk med discolampa.
jag saknar nattmarknadsshopping.
jag saknar skumparty.
jag saknar ”the sub of the day”.
jag saknar när emse slår sej hela tiden.
jag saknar när nico fiser.
jag saknar att inte ha någon koll på vilken dag det är.
jag saknar dansgolvet på seduction.
jag saknar att inte få slänga papperet i toan.
jag saknar att göra @ med shift-tangenten.
jag saknar att hyra dvd till hotellrummet.
jag saknar att duscha med sämsta strålen.
jag saknar bluegrape på grabbarna grus.
jag saknar storhandla på big one.
jag saknar en timmas fotmassage.
jag saknar att sova bredvid någon.
jag saknar biokvällarna.
jag saknar att stå upp för kungen.
jag saknar grön curry med kyckling.
jag saknar öppen bar på club lime.
jag saknar att bränna mej i solen.
jag saknar att bada i vågorna mitt i natten.
jag saknar när månen ligger ner.
jag saknar att åka rulltrappa på fel sida.
jag saknar att äta med gaffel och sked.
jag saknar thaiteve.
jag saknar nattpizza på hotellrummet.
jag saknar garnrosetter i den rena tvätten.
jag saknar solskyddsfaktorsrygginsmörjningar.
jag saknar minst tjugofem kliande myggbett på varje ben.
jag saknar buckets och thaiboxning.
jag saknar två för en och fyra i rad på hollywood.
jag saknar våran gata.
jag saknar att trängas framför spegeln varje kväll.
jag saknar att sitta på en trappa när det ösregnar.
jag saknar att inte planera dagen.
jag saknar år 2552.


jag saknar att vakna upp bredvid två fina vänner. jag saknar våra äventyr!

Kommentarer
Postat av: emma

Hahah din lilla mes, du är ju jätte fin på den bilden juuu! Buuu för att untagga. Alltid lika vacker.

2009-10-06 @ 19:52:26
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: rebecca

ååå jag saknar dig!

2009-10-06 @ 23:01:46
URL: http://bosseemmaszupertrendiga.blogg.se/
Postat av: nicole

Jag är helt labil. Jag började gråta av detta inlägg din himla elaking! Vi gör om det!!!!! Igen igen och igen!!!!!!

2009-10-08 @ 23:08:24
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0