-

det är inte jättekul att jobba inomhus när det är sol och jättevarmt. det är inte jättekul att jobba inomhus när man jobbar precis vid stranden. det är inte jättekul att jobba inomhus när man ser hur bruna alla andra blir. det är inte jättekul att jobba inomhus hela helgen.

men det är ändå ganska kul att jobba inomhus precis vid stranden. det är ändå ganska kul att jobba inomhus och servera bruna män med bara överkroppar som hänger på stranden. det är ändå ganska kul att jobba inomhus hela helgen, mest tack vare dej nicole younan.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag klarar mig utan mat. Jag skulle på ren jäkla vilja klara mig utan vatten men jag skulle aldrig klara mig utan min bästaste vän. Du är finast. tack för en grym helg med mycket stoj och mycket halvnakna män! Inga kan sätta poäng på pojkar som vi. Du&Jag.

2009-06-29 @ 01:02:27
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: Simon

Det blir ju bistro strand, hehehe!

2009-06-29 @ 13:24:32
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0