den elfte

idag är det elfte februari och precis som vanligt har det inte hänt något speciellt här i jönköping... jag vill ha elfte oktober och nattmarknad i hua hin. efter det vill jag åka tuk-tuk till en restaurang i hamnen och äta "sea food". eller så vill jag att det ska vara den elfte november och utflyktsdag i sydney. jag vill åka färja från circular queue till en varm eftermiddag på mysiga manly beach. helst av allt vill jag att det ska vara elfte december igen och jag vill gå till ett mycket efterlängtat skumparty på lime efter en helddag på beachen. 
















                  ge mej nya äventyr!                                                        

Kommentarer
Postat av: Nicolis

va?? stämmer detta?? ÅH!

2009-02-11 @ 23:52:52
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: rebecca

men gullis! jag vet nog att du tycker de är lite skönt att vara hemma, eller hur ;)

2009-02-12 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0